phone.png

جشنواره به مخاطبت زنگ بزن



جشنواره چی هست؟

      این جشنواره با هدف آشنایی کاربران سرویس پیامک طوبی با امکانات و قابلیت‌های سرویس جدید پیام صوتی و آموزش و ترغیب آن‌ها به استفاده از این سرویس راه‌اندازی شده است.

کی برگزار میشه؟

      جشنواره به مدت 15روز از 2 تا 16 اردیبهشت –از میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر تا عید سعید مبعث - ادامه خواهد داشت.

 

جایزه اش چیه؟

       2 دستگاه گوشی تلفن همراه LGمدل K10به‌عنوان جایزه ویژه به همراه 14 جایزه نقدی 1/000/000 ریالی هدایای این جشنواره است.

هر شب یک جایزه نقدی💰یک میلیون ریالی به یکی از مخاطبان اهدا خواهد شد و دو جایزه ویژه نیز در روز آخر جشنواره قرعه‌کشی شده و به آدرس برگزیدگان ارسال می‌شود.

 

چه کسانی در قرعه‌کشی شرکت می‌کنند؟

      همه افرادی که در مدت برگزاری جشنواره به حداقل امتیاز 50 برسند، در قرعه‌کشی که هر شب برگزار می‌شود، شرکت داده می‌شوند.

 

چطور امتیاز بگیریم؟

      شما می‌توانید از چهار روش زیر امتیاز خودتان را به 50 برسانید و در قرعه‌کشی شرکت کنید:

 

1.  ارسال پیام صوتی🔊

      با ارسال هر پیام صوتی یک امتیاز می‌گیرید. یعنی با ارسال پیام صوتی به حداقل 50 نفر می‌توانید در جشنواره شرکت کنید. حداکثر امتیاز قابل دستیابی در این روش 200 امتیاز است.

 

2.  ارسال پیام تبلیغاتی صوتی📢

      این نوع ارسال حداکثر 50 امتیاز دارد. برای آشنایی بیشتر با این امکان می‌توانید به پنل کاربری خود مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که ارسال پیام تبلیغاتی صوتی یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین روش‌های تبلیغ فعالیت شما هم هست!

 

3.  معرفی یک نفر یا سازمان برای خرید پنل طوبی

      سرویس پیام صوتی هنوز یک قابلیت جدید است. طبیعی است وقتی از این سرویس استفاده می‌کنید، خیلی‌ها با شما تماس می‌گیرند و درباره آن سوال می‌کنند. کافیست شماره آن فرد یا سازمان را به کارشناسان فروش ما اعلام کنید. اگر معرفی شما منجر به خرید آن‌ها شود، برای هر معرفی، به شما 50 امتیاز تعلق می‌گیرد , و تا سقف 250 امتیاز می توانید از این روش کسب نمایید کافی وارد منوی هدیه طوبی شود.

 

4.  ارسال پیام صوتی از طریق وب سرویس🎤

      برنامه نویسان می‌توانند از طریق وب سرویس از قابلیت ارسال پیام صوتی استفاده کنند. همچنین با استفاده از از الگوی ارسال و ارسال پویا از فایل Excelهم می‌توانید پیام‌های صوتی ارسال کنید. مزیت این روش این است که نیازی به ضبط صدا ندارید و نگران کیفیت ضبط هم نیستید. پیام دلخواه شما با استفاده از پیام‌های صوتی آماده در سامانه ارسال می‌شود. هر ارسال 1 امتیاز و حداکثر 200 امتیاز برای این روش در نظر گرفته شده است.

 

چطور شانس برنده شدن‌مون بیشتر میشه؟

     اولین راه، کسب امتیاز بیشتر است. زیرا هر 50 امتیاز یک شانس شرکت در قرعه کشی محسوب می‌شود.

     راه دوم کسب امتیاز سریع‌تر است. از آن‌جایی که امتیاز شما تا پایان جشنواره ذخیره می‌شود، هرچه زودتر به امتیاز 50 برسید، تعداد دفعات بیشتری در قرعه‌کشی‌های شبانه ما شرکت می‌کنید و شانس برنده‌شدن شما افزایش پیدا می‌کند.






پیامک آزمایشی
test sms panelمتن+صوت
test sms panel + test sms panel
شماره تلفن همراه خود را برای آزمایش ارسال پیام متنی و صوتی وارد کنید




گتگوی آنلاین